Premium Beautiful nice 4 u!!!

Sunday, January 29, 2012

Keistimewaan Bengkung Premium Beautiful

Part Of Premium Beautiful 
(waist nipper @ bengkung)

Apa keistimewaan bengkung premium beautiful ni?



Boleh melegakan migran... x percaya??


caranya :- Balutkan saje kepala korang dengan waist nipper, berbaring dan rehat atas katil.
Ia mampu menghilangkan segala angin-angin berasid yang terkumpul yang telah menyebabkan migrain itu.

Lain-lain kelebihan waist-nipper:-

* anti-kanser, lemah tenaga batin, kencing manis, darah tinggi, lemah jantung, gout, asma, batu karang.

* boleh dipakai pada baby yang kembung perut (balut di perut)

* baby yang demam panas, waist nipper dapat mengeluarkan haba panas dari badan baby (balut pada badan)

* penyakit kuning (jaundice) pada baby yang baru lahir (balut pada badan baby dan bagi minum air suam). Tak perlu jemur bawah matahari lagi....kesian baby.

* bengkak kaki, terkehel, sakit lutut pun boleh pakai waist nipper. Balut kat tempat yang sakit.

* penghidap sakit belakang, sakit pinggang.

* lelaki pun boleh pakai waist nipper untuk mengurangkan perut buncit/boroi.

Banyak lagi kelebihan waist nipper nie jika korang kreatif mempelbagaikannya.


Testimoni wanita yang memakai Premium beautiful

"Saya, sejak memakai Premium Beautiful selama hampir dua bulan, tak pernah lagi terkena migrain. Syukur sangatttt....kalau tak, saya akan tidur sepanjang hari di pejabat dan berusaha hilangkan migrain tapi gagal."
~~Pn Mahfuza~~


" Saya pula mengamalkan pengambilan ponstant selama lebih 6th untuk mengawal migran.. tp setelah memakai Premium beautiful dan mengamalkan pemakaian bengkung waktu tidur.. bukan sahaja perut buncit saya hilang tp migran saya pun dah tak pernah menyerang... alhamdulillah" ~~ Pn Nora~~


"Saya ada batu karang dalam pundi kencing dan mengalamai sakit yang amat sangat semasa hendak buang air kecil... saya telah mendapat rawatan daripada doktor.. tetapi rasa sakit tu hilang buat sementara waktu sahaja.. sehinggalah saya memakai bengkung premium beautiful isteri saya..batu karang tu hancur dan keluar melalui air kencing.. sekarang saya bebas daripada masalah batu karang dan sangat suka memakai bengkung PB terutamnya ketika memandu.." ~~En Azli~~~


* Anda juga boleh dapatkan secara berasingan... tetapi untuk kesan yang maksikum dapatkan 1 set penuh untuk wanita... tetapi lelaki hanya boleh pakai bengkung sahaja..*

No comments:

Post a Comment

Promosi Hebat bersama Produk Hebat

Serlahkan Keyakinan Diri Anda Dengan Premium Beautiful

Ingin Tahu saiz anda.. Sara perlukan ukuran ini..